1, 2, Start

Here we go.

Vandaag dagje Brussel, maar gelukkig is het hier vrij rustig. Veel thuiswerkende collega’s in combinatie met de paasvakantie, het scheelt. Straks wordt het quiche met geitenkaas en zo … iets wat in een recordtempo op tafel kan. Geen zin in veel gedoe. Als mijn trein een beetje zijn manieren houdt, dan krijg ik daar nog een groene salade bij.

Het moet overigens allemaal dringend wat gezonder. Stoppen met roken was stap 1, en dat hou ik ondertussen al ruim vijf maand vol. Niet dat ik opeens fanatiek anti ben geworden, maar ik was het gewoon moe. Geen zin meer in nachtwandelingen naar de nachtwinkel om de hoek omdat het pakje alweer leeg was. Genoeg gehoest en gepiept voor de rest van mijn dagen. Ik hoop nu vooral in dezelfde lijn moe te worden van:

  • teveel tv-hangen en te weinig bewegen
  • teveel ongezonde troep naar binnen spelen
  • teveel bijkomen

Krijgen vrouwen ook midlife-crissisen?

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Lopende zaken

Geef een reactie

