Niet … dus

Nope, middernacht, en nog wakker. En gefacebooked, en teveel nagedacht. Maar kom: mijn Antwerpse vriendin is een stel gordijnen rijker, en ik mag morgen eens helemaal vanzelf wakker worden. Of toch zo ongeveer. Ik ben geen langslaper, dus lig ik tegen halfzeven wellicht alweer te woelen. Maar ik ga toch proberen het iets langer uit te zingen. Morgen is het immers officiëel weekend en staat er één en ander op het programma. Het metekind voetbalt, er zijn nieuwe mensen om te ontmoeten, en er moet een etentje gepland worden.

Ook leuk vandaag: een Indische tempel in Antwerpen (enfin, in Wilrijk)

 

Bizar, ergens naast een Renault-garage. Alweer één van die dingen waarvan je denkt: hou je ogen open en je ziet op elke hoek wel iets wat je niet verwacht had. Picture this: vrachtvervoer, file, viervaksbaan, baanwinkels, overlast, spitsuur, ringlaan, megageflipte tempel. Cool 🙂

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Lopende zaken

Geef een reactie

