Vodden

Soms loopt mijn hoofd over. Teveel vanalles aan de gang, en ik word daar onrustig van. En van onrust ga ik trager denken en zo. En dat is niet goed als je een hele dag aan je computer moet zitten.

Op woensdag werk ik thuis, en dat is goed. Maar vandaag is zo’n dag waarop het gezelschap van collega’s me meer deugd had gedaan. ’t Is te stil hier, en er is te weinig afleiding. Morgen wordt een dagje satellieten, verandering van omgeving zou wat extra energie moeten geven. ’t Is nodig.

Aan de andere kant: als je thuiswerkt kan je op minder dan uur je volledige boodschappenlijst voor de week afwerken.  Colruyt geplunderd dus, en voor de paar afwezige ingrediënten nog heel even Delhaize binnengesprongen. met het vast voornemen om enkel verse koriander te kopen. En toch weer buitenkomen met dat ongelooflijk lekkere stokbrood dat ze daar hebben, en zo’n doosje van die waanzinnig dure sushi-dinges, en vers sap van sinaas en kiwi en zo nog vanalles. Ik moet daar buiten blijven, echt!!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Culinaire Toestanden, Lopende zaken

Geef een reactie

