Voorbereiding

Al flink gewerkt voor het etentje van morgen. De tapenade is gemaakt en verdeeld over erg veel potjes. De Thaïse soep staat al in de koelkast (gember, pepertjes, kokosmelk, oesterzwammen, citroengras en zo) en de brownies zijn gebakken maar krijgen pas morgen hun hoofd van slagroom en frambozen. Alleen tafeldekken wordt een probleem. Mijn tafel (als je een blad op schragen zo mag noemen) is nogal zwaar, en ik moet ze helemaal verschuiven om er zes mensen rond te krijgen. Ach ja, ik denk dat ik mij dat morgen pas ga aantrekken.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Culinaire Toestanden

Geef een reactie

