Niet helemaal in orde

Het etentje gisteren was superleuk. Ik was zelf een beetje bang van de Thaïse soep, maar die bleek prima mee te vallen. Het allerlekkerste vond ik zelf eigenlijk de salade. Kom ingewreven met een lookteentje, zelfgemaakte vinaigrette met mosterd in de kom. Sla erop, grof zeezout en peper erover en dan… lichtjes aangestoofde sjalotjes. En dan maar husselen. Met die Canadese berenklauwen die er zo leuk uitzien:

De rest van het dessert en de tapenade zijn meeverhuisd naar Brussel deze morgen. Dat vonden de collega’s niet erg, eigenlijk. Deze middag hou ik het hier overigens voor bekeken. Ik voel me niet al te lekker, beetje katerig. Wat onwaarschijnlijk is, want zoveel werd er helemaal niet gedronken. Maar ik had een onrustige nacht en ik zit teveel te broeden op vanalles. Straks nog heel even dus, en dan thuis toch nog maar even in mijn nest kruipen. En daarna een heet bad. Ha.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Culinaire Toestanden, Lopende zaken

Geef een reactie

