Parkje

Zetten ze op Gentblogt volgend artikel:
 
http://www.gentblogt.be/2010/04/28/actie-vanop-een-geruit-tafelkleedje
 
Staat er een uur later op de site van De Gentenaar:
 
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=BLTDA_20100428_002
 
 
Toeval?
 
Ik dacht het niet  🙂

Het parkje is gered, joepie!! Ik was er zondag mee gaan actievoeren. Nu ja, niet overdrijven: ik was er gaan picknicken, in de zon, met een fles goede schuimwijn en chocoladetaartjes bij de hand. Niet echt radicale stadsguerilla, me dunkt. Maar ’t was gezellig, en dat parkje is zo ontzettend schoon en schattig. En nu mag het blijven. Van het stadsbestuur. En ik ben daar heel erg blij mee.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Gent

Geef een reactie

