Beursdag vandaag

Deze morgen met bookes en al de fiets op. Voor mij geen pendeltripje vandaag, maar een dagje in het Gentse Congrescentrum. Standhouder voor de Infostand van mijn werkgever. Het is eens een leuke afwisseling in vergelijking met een dagje bureauzitten.

Die fiets was overigens zowel een goed als een barslecht idee. Zonder ontbijt, alweer. En  net voor ik aankwam werd alles zwart voor mijn ogen. Ik moet echt meer eten, veel meer. En dat is lastig, want ik ben het niet gewoon. Gelukkig had ik wel boterhammetjes gesmeerd, dus, en een halve liter smoothie meegenomen: gemengde bosvruchten, sinaasappelsap van bloedappelsienen en magere yoghurt, dit keer zonder suiker. Ik heb de hele portie in één keer naar binnen gekeild. Dat deed deugd. Alweer een pluim op mijn hoed. Ha!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Werkdinges

Geef een reactie

