Feestje

Ik heb het weer… kookoverkill.

Ben al van 10u deze morgen in de keuken in de weer, en ben eigenlijk nog niet rond. Morgen ga ik in Zottegem mijn kuren gaan uitwerken. Ik heb mezelf voorgenomen om ermee op te houden. Het is te lastig, met al die dode lammeren en vissels en zo. Ik ga nog doen wat ik beloofd heb, maar daarna houdt het op.

Ik ben het ook wat moe dat totale vreemden het maar logisch vinden dat je voor niets je nestel staat af te draaien. Voor vrienden en kennissen: no prob. Maar daar stopt het dan ook. Wie me in het vervolg belt en te horen krijgt: “sorry, maar ik kan dat weekend niet”, die weet hoe laat het is. Ik wou iets leuks doen, iets waar ik me kon in uitleven. Maar het wordt een fabriekje, en dat kan de bedoeling niet zijn.

Dus vanaf nu: enkel nog voor mensen die ik echt hoog heb zitten. Waarvan ik weet dat ik ook op hen kan rekenen. De rest kan terecht bij een erkende traiteur naar keuze. Inclusief bijhorende rekening.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Culinaire Toestanden

Geef een reactie

