Ok, paniek om niets (zoals gewoonlijk)

Drie uur was niet haalbaar, halfvijf is me uiteindelijk wel gelukt. Dat van die vis en die sjalotten, dat is helemaal in orde gekomen. Naar goede gewoonte dus: geen klachten 🙂

En toch. Volgende week maandag alweer een feestje. En de zaterdag erna: weer van’tzelfde. Soms heb ik er gewoon geen zin meer in. En aan de andere kant: dan bellen ze weer met zo’n totaal te gek voorstel en dan kan ik het weer niet laten om te zien of het me zou lukken. En ben ik achteraf weer apetrots dat iedereen vraagt of ik ook bij hen kan gaan koken. Maar die preculinaire depressie elke keer, die is er echt teveel aan.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Culinaire Toestanden

Geef een reactie

