Mobiele catering

Morgen is er een lentedrink op het werk. Voor de mensen die allergisch zijn aan ambtenaren: hij sluit aan op een vergadering die rond halfdrie begint, wat betekent dat wij NIET de hele namiddag aan de zuip gaan op uw kosten. Zoals wel vaker gebeurt heb ik me opgegeven om een gedeelte van de catering voor mijn rekening te nemen. Dat wordt morgen dus met extra bagage de trein op (sorry, liefste co-pendelaars).

In de koelkast staan al twee soorten tapenade: een klassieke groen met olijven , tomaatjes, pijnpitten en basilicum. En een met zwarte olijven, sardientjes en parmezaanse kaas. Ik heb ook noten en rozijnen gemengd met witte chocolade, bij wijze van dessertje. En een koekjestaart, je kent dat wel… zo’n ouderwetse met veel botercrème. Voor de rest heb ik grisini’s met gerookte ham voorzien. En ansjovisjes. Ik heb geen zin in fanatiek gedoe, en mijn collega’s zijn daar wel voor te vinden.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Culinaire Toestanden, Werkdinges

Geef een reactie

