Oh boy

Verstrooid dat ik ben. Altijd, en overal. En ergerlijk dat dat is. Zowel voor mezelf als voor mijn omgeving. Altijd vergeet ik wel iets: waar ik mijn sleutels heb gelaten, of mijn bankkaart. Wat dit of een ander paswoord ook alweer was, wie er nu precies wanneer jarig is …

Op het werk is het nog erger. Administratie en zo, het is een ramp. Ik wil wel, maar ik vergeet. Voortdurend. Vandaag ben ik goed begonnen. Ik sla mijn voordeur dicht, en zet er stevig de pas in op weg naar het station. En op de hoek van de straat overvalt me plots het gevoel dat ik het wel erg koud heb aan mijn billen. En ok, dat jurkje is nu wel zomers, en het is behoorlijk fris buiten, maar… en dan gaat het licht aan: onderbroek vergeten! Flink meid! Dat belooft voor vandaag.

 PS: voor alle duidelijkheid: ik had nog net de tijd om terug te hollen om het onheil te herstellen en zit dus goed en wel geslipt te tikken.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Lopende zaken

Geef een reactie

