Werkdinges

Vergadertijd op het werk. het is er weer eens ferm over tegenwoordig. Gelukkig kon ik deze week twee volle dagen vrijhouden voor thuiswerk. Dat zou moeten helpen om mijn mailberg weer te boven te komen. Soms, eigenlijk, wil ik gewoon maar eens een paar maand op mijn lui gat gaan zitten.

Ik werk nu negen jaar op dezelfde plek. Ik heb nog nooit in mijn leven negen jaar na elkaar hetzelfde gedaan. Ik heb zelfs nog nooit negen jaar na elkaar hetzelfde lief gehad. Misschien is het gewoon wat metaalmoeheid? Eerlijk: ik heb een leuke job, met veel afwisseling en veel vrijheid om zelf mijn dagen in te delen. Maar af en toe … opnieuw beginnen, weer helemaal van nul starten, nieuwe mensen leren kennen, misschien ook eindelijk weg met de dagelijks pendeltrip… het zou me goed doen. En aan de andere kant: ik durf dat niet. Ik heb het hier niet slecht, en ik weet na al die jaren best wel wat ik waard ben. En dat weten de mensen rond mij ook. Misschien kijk ik het gewoon nog even aan…

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Werkdinges

Geef een reactie

